saknad

Just det, berättade jag att jag träffade Sara idag? kanske jag gjorde, aja skitsamma.
Det var iaf väldigt trevligt även fast vi bara såg i typ en halvtimme. Har inte träffat denna dam på jag vet inte när, minns allvarligt inte när senaste gången vi sågs var, riktigt länge sen iaf. Och då har vi ändå bott grannar hela våra liv (hon flyttade till Eskilstuna för två veckor sen). Tråkigt att man tappar kontakten bara för att man går på olika skolor är upptagna med olika saker, men är väl sånt som händer. Vi ska träffas nu i sommar för jag vill ju se deras nya lägenhet också (som tydligen ska spöka, gaah!!)


Men puss kram och nyp i rumpan på dig, vi måste ses fler gånger!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0