seg uppdatering

Beklagar att jag inte gjort något inlägg än, men jag lever jag lovar! Ni behöver inte längre vara oroliga (som om ni var det ens!?)
Men jag har faktiskt varit upptagen idag.. först sov jag väldigt länge, sedan åkte vi in till Lager 157 och shoppade lite (kan visa imorgon) och sen har jag varit och tittat på fotboll.

Jag älskar att tittta på fotboll, jag får verkligen sommarkänsla då. Vet inte hur många sommrar jag suttit på IP och hejat på Malmköping som spelat, känt lukten av svett, gräs och tigerbalsam. Så idag fick Emelie chansen att få följa med. (de förlorade tyvärr..)

Nu ska jag sitta framför tv:n med mamma medans pappa och gubbarna är ute i garaget för pappas årliga semester-fest. (i år är det Irlänskt tema)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0