torr haka

Asså jag håller på att bli galen här hemma. Det uppstår bara mer och mer fel på min kropp nu. Min stora finne håller på och försvinna, det är bra, men nu har jag istället fått världens torraste haka! Verkligen sjukt hur torr den är, jag smörjer och smörjer men inget händer!! Hjälper inte direkt att sminka över det heller, blir bara värre då! Myggbett på benen och blåmärken har uppstått också, är det för mycket begärt att få vara fin på sin egen student???
Hatar det här!!! tyck synd om mig (tack!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försiktig peeling och sen en återfuktande mask. Ansiktsvatten efter de och sist smörjer du in med en lite fetare kräm. Brukar funka ;) puss på dig gumman!! <3

2010-06-08 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0