13/3 lördag

Idag fick jag hem min studentklänning som jag beställde från nelly för nån vecka sen. Den var jättefin faktiskt, finare i verkligenheten än på bild vilket är väldigt positivt. haha
Min lilla honungsblomma (emelie) har varit här och godkännt den också. Hon var över och snacka lite skit som vi tjejer gör, ska över till henne ikväll och mysa så man kan säga att hennes vistelse här var som ett litet förspel inför ikväll. haha



Klänning från Nelly 530 kr (snygg detaj med snören under armarna, haha)


spets.

Har föresten fått hem studentmössan också, eller det var några dagar sen. BARA TRE MÅNADER KVAR NU!!!!

Nu ska jag dra mig iväg till affären och köpa chips och djungelvrål! Sedan blir det moffmys! (man moffar samtidigt som man myser, den bästa versionen enligt mig)


..and I'm out! Peace!!





Kommentarer
Postat av: Honungsblomman

haha, förspel xD <3

2010-03-15 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0