15/3 Måndag

Måndag idag! Daah, vem vet inte det liksom!
Har väl varit en rätt chill dag, gick upp halv tio för att hinna med elva bussen, men dum som jag är så gick jag lite för sakta (vill ju njuta lite av solen) så jag missade bussen. Då var det bara att traska hemåt igen för att sätta sig framför tv:n och vänta in nästa buss som gick ett. Den bussen hann jag iaf med, fan vad bra jag är (ironi). Men det resulterar ju i att jag kommer en halvtimme sent till lektionen istället. Men äsch vem bryr sig.. våran lärare har genomgång varje lektion på något vi inte ens ska ha prov på så känns ju rätt onödigt att  ens dyka upp faktiskt. Men vad gör man inte för den underbara skolan? hahaha!

Hade balett idag också, och jag vet jag lovade att jag skulle ge gärnet men sorry det vart inte så. Jag var så otroligt opepp. Jag menar att stå i en timme och bara peka med tårna och göra plié är inte så jäkla kul ska jag säga er. Det bästa med måndagar är att jag får gå tidigare från dansen för att hinna med min buss, tummen upp på det!!
Att ta sen hem från bussen tog idag ca 40 minuter för mig, en väg som vanligtvis kanske tar ca 10 minuter. Men halv sju har ju allt vatten börjat få ett tunt lager is över sig och detta måste man ju självklart förstöra. Så varje liten vattenpöl jag såg på vägen hem var ju tvungen att hoppa på. Men älskar ni inte bara känslan av att hoppa på is som ni känner spricker under fötterna? det gör jag!!! släpp fram barnet innom dig säger jag bara!

Oj vad mycket text det blev, det här blir jobbigt för er att läsa. Men ska sluta nu måste plugga till religionprovet imorgon.. har inte pluggat ett skit. FAN VAD DÅLIG JAG ÄR!!


balett och religion s.u.g.e.r.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså hur många inlägg om dan gör du männska?

Gilla uppdatering, inte så jag menar men hur orkar du? :P

Miss you babe

2010-03-15 @ 21:37:18
Postat av: silvia :)

haha, balett är sämst. tråkigt utan dig på dansen idag.

2010-03-17 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0