16/3 Tisdag

Denna dag började med ett prov i religion, och ja det gick väl si sådär. Sen dags för röst lektion med läraren som har världens finaste namn!! (petra). sen fortsatte dagen med... äsch vafan, vem vill egentligen läsa om vad man gjorde i skolan, inget direkt roligt händer ju där!
Så.. vi hoppar över det tråkiga och går direkt till de braiga sakerna. Idag när jag kom hem så låg det en djungelvrål påse på bänken.. tanken slog mig ju direkt: Är denna min??  Så jag ropade lite fint på mamma och frågade vems godis det var som låg på bänken. Då kom mamma med svaret som jag väldigt gärna ville höra.. DIN!! Woho och där var dagen räddad! Nu kom livsglädjen tillbaka igen, tack och lov!



Nu ska jag bara sitta här i min ensamhet, sätta på musiken på högsta volym (okej inte högsta för då blir mina grannar arga) och bara njuta som tusan av dessa underbara små, svarta o salta krabater!

Tack och hej från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0