18/3 Torsdag

Idag var egentligen min lediga dag men istället var jag tvungen att åka in till stan för att spela upp vårat projektarbete. Vi skulle göra en blandning mellan gatuteater och happening och jo det slutade väl rätt bra ändå.
Under första uppspelet var det en man som inte fattade vad vi gjorde så han ställde sig i mitten och började fråga vad vi höll på med. I sketchen vi gjorde så är det en försäljare som försöker sälja tonåringar, och sen är det tre stycken som kommer fram och frågar lite saker. Men sen kom ju då den här mannen och kännde att han kanske också ville vara med. Tydligen hade han gått fram till Cassandra som också var med och frågade hur mycket han kunde köpa oss för.. läskig kille!
Vi spelade upp yttligare två gånger och ja jag är rätt nöjd faktiskt. Kul upplevelse, inte varje dag man står utklädd till en färgglad fjortis ute på Fristadstorget.

Mellan första och andra uppspelet gick jag och Elin upp till danssalen och vilade lite, även vi ungdommar behöver sin vila förstår ni! Vi gick ju självklart till affären och köpte med oss lite godis också. Känner ni mig och elin rätt så hade ni nog redan listan ut detta :P


Elin och jag i danssalen med godiset i högsta hugg!
Kolla även in elins blogg: http://elinkristinablom.blogg.se (se så snäll jag är elin, nu kommer alla vilja läsa din blogg också, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0