19/3 Fredag

Idag hade vi möte med våran handledare om projektarbetet, och detta var enda mötet de sa positiva saker om det vi gjort. De har alltid varit jättenegativa och typ inte gillat det vi hållt på med. De har tyckt att vi inte har jobbat så värst bra, och visst det är sant, men när vi väl har kommit fram till saker så kan de väl säga något posotiv, typ: Vad bra att ni har kommit fram till något! ... Men NEJ, då ska de bara komma med en tråkig och negativ kommentar och det har ju inte direkt gjort oss positiva över detta projekt i huvudtaget.
Men ja det jag skulle säga var iaf att de verkade faktiskt stolta över oss, och det kändes riktigt bra!! :)

Hade sedan musikallektion. Håller ju på och sätta upp musikalen Fame på skolan som har premiär 16 april på Eskilstuna Teater. Kom och kolla!!!

Nu ska jag faktiskt börja skriva min projektrapport!!
Ha en bra Fredag, för det ska jag!!!!


Nu börjar våren komma!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och vårkänslorna! som får oss att sätta på stackars staty-gubbar!

2010-03-19 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0