22.30

Jaha då hamnade jag här i alla fall, svårt att hålla sig borta om jag ska va ärlig. Detta är ju kul ju!
Har faktiskt pluggat nu, och jag kan det mesta så jag förtjänar att få sitta en stund vid datan innan jag ska lägga mig. haha.
Har till och med hunnit göra lite sit-ups och armhävningar, duktig jag är! :)
Sitter nu och lyssnar på musik, har inte så mycket annat att göra, hoppas ni gillar mina små musiktips? haha alla tycker säkert att alla låtar suger, då kan jag be om förlåtelse redan nu: förlåt att jag har sån kass musiksmak, men det är väl nån som måste ha det också eller hur? Jag gillar dom iaf :) Och imorgon tänkte jag faktiskt lägga ut min abslouta favorit låt.. spännande va? (men vill fortfarnade veta hur man lägger ut youtube-klipp på bloggen, så slipper alla söka efter låtar själva, och kan då lyssna direkt här! Om nån vet, SNÄLLA berätta!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0