23/3 Tisdag

Idag råkade jag försova mig så fick ta en senare buss in till andra lektionen, men den var ju självklart inställd så jag åkte helt enkelt in för att ha håltimme i nästan fem timmar, great!! (dö).
Nej förlåt nu ska jag inte va sån, tiden gick faktiskt väldigt fort, vi satt och plugga till provet vi hade idag och käka munkar. Mums!
Jag måste bara säga att jag borde fan bli en lärare för sånna som har det svårt.. jag hjälpte lukas som inte kunde något till provet till att kunna allt!! Han kunde nästan mer än mig själv i slutändan.
Kanske skulle kunna tjäna pengar på detta.. hmm.. om du vill lära dig något inom konst under perioden 1900-1945 så give me a call snygging!! (du kan få mig rätt billigt.) åh porr, haha.

För mig gick provet asbra. Känns riktigt skönt. Så nu ska jag fira med en glass.
I'll be back..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0