28/3 Söndag

Idag trodde jag att jag var duktig även denna dag genom att vakna elva (allt innan tolv är bra för att va mig) men det visade sig att man skulle ställt fram klockorna en timme i natt.. typiskt!!
Gick iaf upp och gjorde mig en stor frukost (älskar frukost på helger då man inte behöver gå upp så tidigt) och satte mig framför tv:n och tittade på The day the earth stood still , rätt konstig film.


Idag tror jag att jag ska vara rätt duktig och gå ut och springa och äta rätt nyttigt, känner mig 10 kilo tyngre efter alla onyttigheter från igår. Känns som man får träna som tusan nu när musikalen börjar med tanke på vilka kläder man ska ha. Har bytit tröja nu iaf så man behöver inte skämmas lika mycket över sin mage men känns ändå som lite träning skulle sitta rätt bra!!
Men först blir det mer slapp framför tv:n.. livräddarna från Bondi beach börjar fyra. När man sett dom killarna och deras snygga solbrända kroppar kanske man får lite mer inspiration till att träna. Jag återkommer nog ikväll med hur det gick med träningen, man ska ju inte hoppas på för mycket, ni känner ju mig, haha.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kör på Petra ! Du kommer bara ångra dig om du inte gör det :) ser fram emot att läsa att du varit ute och sprungit!

2010-03-28 @ 17:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0