30/3 Tisdag

Idag hade vi återigen musikal hela dagen. Det kommer bli jobbigt att göra uppdateringar om dagarna eftersom alla just nu består av musikal. Vi jobbar som tusan, kan sumrera det som Cattis - Hårt Jobb!!(så heter en av låtarna i musikalen, därav det "roliga") Det är väldigt långa dagar, folk blir trötta, tror alla går därifrån med huvudvärk. Men vi har faktiskt väldigt kul. Idag blev det faktiskt väldigt mycket skratt pågrund av en scen med en häst, mer tänker jag inte säga, ni får komma och kolla helt enkelt! :) KÖP BILJETTER!!!

Idag mår jag för övrigt bra, prima ballerina. Illamåendet verkade gå över i natt. Det är jag mycket glad över, är så rädd för att få vinterkräksjukan. Är jätterädd för spyor så jag håller mig helst undan från det.

Snart är det lov också, dagarna går så fort nu för tiden, hinner inte ens hänga med på vad som händer, känner mig bara helt lost! Men på ett sätt är det bra, det betyder bara att det blir mindre och mindre dagar till studenten! Bara 74 dagar kvar nu. iiih!!
Idag kände jag till och med av våren. Solen sken, och jag kunde gena genom skogen påväg hem, alla snöhögar som var där innan har smält bort. Det gör mig så lycklig :)

Lite bilder från gårdagen musikal repititioner

Våran kära regissör Kersti.

elin och jag håller stilen som vanligt.

Emma och Pontus

Det är kärlek på scen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0