arn

idag är det Arn på tv, och detta ska jag se. Nu är det ju så att Joel Kinnaman är med i även denna serie så ska se om man får en liten skymt av honom. Gårdagens Johan Falk-film var ju även denna vecka lite snål med att visa Joel.
Jag vet att jag är en tönt men kom igen, killen är ju snygg?!!! Och ser man något snyggt vill man ju inte slita blicken från honom, lite ögongodis sitter aldrig fel!! Ser du en snygg kille på stan så är det klart man stirrar.. okej kanske inte stirrar som en galning, då skrämmer man bara iväg dom, men man kan kolla lite diskret, och se söt ut förstås.

Nu ska jag drömma mig iväg lite om alla snygga killar på denna planet. Finns så många av dom.. men varför finns det inga här, alla håller till i USA och är typ 30.  Orättvist.


Jag säger som i musikalen.. Mmhmm!!

het? JA!

Grr

iiih!

..och favoriten. Graowrr.

Dessa killar vill jag ha barn med.. då kommer jag ha en chans att få snygga barn :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Grrr! Finns så månag snygga kändisar!

2010-03-29 @ 20:26:30
Postat av: Heidi

många*

2010-03-29 @ 20:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0