blåslagen



Såhär ser mina ben ut (bilden ger det faktiskt inte rättvisa) Märkte det nyss när jag skulle hoppa in i duschen, ramlade i trappen i torsdags och slog i knäna så antar att det kommer därifrån. Är till och med lite svullen nedanför knät.. är lite typiskt mig att slå i benen, dom är ju redan helt förstörda efter alla ärr jag har.
Jag borde försäkrat mina ben som ung, fatta vad pengar jag skulle ha nu.. har läst nånstans att Mariah Careys ben är värda flera miljoner kronor. Men jag är ju inte direkt lika känd som henne så mina skulle väl vara värda typ... 1 kr?
Men ärren jag har är faktiskt inte mitt fel, har ett långt på sidan och det är från när jag gjorde munkar i sommras, tjejen jag jobbade med kom åt mitt ben med en varm plåt, blev värsta såret. Har massa små efter alla myggbett = myggornas fel. Sen har jag ett långt på ena knät, vet inte vart det kommer ifrån men det var säkert inte mitt fel. Och sen har vi ju det allra största på andra knät, och det kommer från en kväll ute med elin, snubblade på en trottoarkant. Jag menar det var ju inte direkt jag som satte trottoaren där = inte mitt fel!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0