Eskilstuna kuriren



Titta vårat projekt kom med i kuriren idag, coolt! Men sen är det ju en viss person, ska inte nämna några namn (ELIN) som skymmer mig. Idiot!!! 
Jag förutspodde faktiskt detta redan igår, brukar bli såhär för mig. Typ på varje musikalbild som tagits så är det också alltid nån som står framför mig. Fyfan vilken stil säger jag bara, här har man tydligen ingen respekt för andra människor.
Till och med mannen som förstörde för oss fick komma med i tidningen såg jag imorse, han var med på dagens fråga i folket.. tror han hette något med Muhammed (chockerande!). Tror gud har något emot mig, eller så är det väl så att jag inte är fotogenisk helt enkelt! Så en fotomodellskarriär är inget att tänka på då. Synd, hade ju väldigt gärna velat gå på catwalk i meterhöga skor och bryta fötterna varje gång, samt bli tvingad att inte äta. Låter ju hur kul som helst! (ironi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0