Fail

Ännu ett stort FAIL på Petra Lindqvist! Tänkte att jag skulle ut på en liten springrunda idag, tänkte att gud så skönt med frisk luft och att få röra lite på sig!.. BULLSHIT! Jag såg att Vänner var på femman så tänke att jag kan springa efter det, men det var en väldigt dum tanke av mig, detta har hänt förr och hände även nu.. jag fastnade ju självklart där! Tillslut blev klockan för mycket (ännu en ursäkt) så jag gick istället och hämtade mig en glass.
Ja detta med att få snyggare kropp till sommarn verkar som ett rätt hopplöst fall för mig.. det är väl bara att välkommna den strandade valrossen, för den verkar ju vara här för att stanna..

Kommentarer
Postat av: Elin

men hallå? vem tänder INTE på en strandad valrosss?!

2010-03-17 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0