festival

Läste nyss att H&M ska släppa en festival kollektion, vilket fick mig direkt att tänka på festivalerna i sommar (konstigt?!) Jag skulle grymt gärna vilja åka i år igen, träffa ännu mer nya och härliga människor, var på Siesta förra året och hade askul. I år skulle jag vilja följa med Emelie till Peace & Love men tyvärr har jag ett jobb att sköta i sommar och kan inte be om ledigt det första jag gör.
Men tror vi skulle kunna ha otroligt kul, festa, träffa nya människor och dansa till bra musik. Ett måste är bara ett tremanna tält, för fyfan vad trångt det var att dela på ett tvåmanna. Man har ju stora väskor och allt sånt med sig så man får knappt rum själv. Fanns dagar då man bara ville hem, duscha och sova i sin säng men i det stora hela var det verkligen bäst! Mötte riktigt trevligt och roligt folk där, plus att jag gillade skånskan så mycket killar att välja på fanns det ju, haha.
Nej men festival får bli nått annat år, men nån gång ska jag åka igen!!







Helt röd efter att ha dansat arslet av mig till Mando Diao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0