frustrerad.

Känner mig på rätt dåligt humör just nu, för våran projektarbete går åt helvete. Vi har redan fått en ig-varning och nu så är det en person i gruppen som blivit sjuk så vi kan inte repa. Blir bara så frustrerad.. inget personligt mot den personen, hade blivit irriterad just nu på vem det än hade vart. Vet inte riktigt vad vi ska göra nu bara, jag kan inte ta över den rollen och lära mig replikerna på lite mindre än två dagar.. så är väl bara att hålla tummarna på att Filippa kan va hjälten och göra det.
Känner att största anledningen till att jag blir irriterad är att det alltid ska va såhär.. verkar som man aldrig ska kunna repa utan att nån ligger hemma och mår dåligt. Just detta problem hade vi under repitionen av Gökboet också, och vi alla som var där vet ju hur jävla irriterande det var. Är bara så trött på att allt måste vara så jobbigt och stressigt hela tiden, inte konstigt att varje människa ligger hemma sjuk eller med magsår!!

Nej nu måste jag komma på andra tankar, hoppar nog in i duschen och gör mig lite kvällsmat, för snart är det ju dags för House och Cougartown.
Ha det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0