godis.

Nu har jag hängt framför tv:n och käkar mat, var mumsigt! Hade tänkt att jag skulle moffa massa godis ikväll men jag glömde gå förbi affären påväg hem och eftersom jag är så lat så orkade jag ju självklart inte gå tillbaka sen. Fick nöja mig med de få djungelvrål jag hade kvar från i eftermiddags. (passade på att köpa för de pengar som vart kvar av biljettpengarna som jag fick av mamma).
Men det var nog lika bra att jag inte handlade något, för jag är så otroligt mätt. Hade man haft godis hemma nu så hade man ju vart tvungen att äta ändå, eller kanske inte tvungen men det är ju så svårt att motstå om det ligger en skål brevid en.. det bara skriker "ÄT MIG PETRA, ÄT MIG!!" 
Så nu kan jag känna mig stolt över att jag typ inte har ätit något onyttigt idag .. förutom en skål chockladflingor, en påse djungelvrål, och ah sen kanske inte maten var det nyttigaste, men det var ju faktiskt grönsaker till. haha.

Så tummen upp på mig idag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0