jag har kläder!!!

jag fick nyss en kommentar av elin att jag alltid har min trasiga nike-tröja på alla bilder jag tar, så jag vill bara klargöra allting och säga att jag faktiskt har andra kläder också!! även om det är svårt att uppfatta eftersom jag ofta lägger ut bilder på kläder jag vill ha, man kan ju faktiskt tro att den trasiga nike-tröjan är den enda tröjan jag äger. men så är det faktiskt inte! På kvällarna tycker jag det är skönt att byta om till ett par sov-shorts och denna tröja, och eftersom de flesta bilderna är tagna på kvällen blir det lätt så att jag har denna fula tröja på mig.

Nu tycker jag bara att elin är ytlig som ger en sån kommentar, jag menar alla måste väl kunna va fula ibland, jag visar bara mitt rätta jag även om ni inte gillar det eller inte. Och eftersom jag inte har så värst många läsare är det inte så många som ser dessa bilder ändå, jag har inget att oroa mig för ju, haha.

Vad skönt, nu var det sagt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0