Norge

Eftersom jag nu vart på så bra humör efter att ha pratat om studenten så kan jag ju skriva lite om vad som händer efter..
I sommar ska jag jobba och tjäna lite pengar. Pengar sitter ju aldrig fel liksom. haha. Men sen i augusti ungefär så drar jag och min gode vän Elin till Norge och jobbar i typ ett år. Ska bli så grymt kul, få leva lite vuxenliv utan att ha ens föräldrar i närheten som hackar på en.
Det jag faktiskt mest ser fram emot är att få städa lägenheten. Ja jag skrev faktiskt STÄDA LÄGENHETEN!!      
jag gillar att lyssna på musik och dans-städa, men det är ju alltid roligare att va fler så nu har elin anmält sig att hon gärna är med på den idén. Och det kommer ju bli askul så det ser jag verkligen fram emot. haha.

Nej men allt ska bli riktigt kul, skönt att bara få komma hemifrån, lämna denna håla bakom sig, få uppleva nya världar och människor. Känns till och med som att denna period i mitt och elins liv kommer bli en av de bästa.. vi kommer ha så kul! Så länge man åker med rätt person/personer så blir allt bara såå bra. Och jag tror definitivt att jag åker med rätt människa. Om man nu ens kan kalla henne människa, ibland undrar man alltså. haha förlåt elin! You know I love you! 
Då behöver vi inte ens hålla på med våran söndagstradition längre.. vi kan göra det live varje dag ;) haha




detta är en favorit.



Kommentarer
Postat av: Elin

Norge watch out säger jag bara! för här kommer vi och storstädar! :D

2010-03-14 @ 01:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0