Tack och hej leverpastej

Kommer direkt från tv.n, har tittat på Cougar Town och Christine. Christine är ju bara för bra, så roligt!!! Har ni inte sett det så gör det.

Måste börja packa min väska nu, ska ha med lite kläder tills imorgon till musikalen. Bara att hålla tummarna på att kläderna jag ska ha inte ligger slängda i min klädhög på golvet. Skulle ju va bra om dom var rena, menar man lär ju bli svettig på scen men kom igen, jag behöver väl inte stinka svett redan innan? där går faktiskt gränsen.

Imorgon får jag in pengar på kortet också, äntligen, som jag har väntat! Nu kan jag äntligen handla min hatt och mina solglasögon som jag velat så länge. Men sen får det nog faktiskt vara bra med shopping den här månaden, måste ju kunna ha lite kul också. Och sen måste jag ju dessutom lägga undan minst en hundring i min Oslo-sparkassa. I den kassan ska det finnas mycket pengar innan vi drar dit. Måste ju kunna leva på någonting innan man för första lönen liksom. Åh vad jag längtar. Vi pratade nyss om att vi måste ta en tur till IKEA också innan, köpa på oss lite smågrejer.. och vem älskar inte IKEA liksom? (haha jag måste skriva IKEA med stora bokstäver, funkar inte annars). Så nu vill jag bara va klar med musikalen, fylla år och ta studenten!!! Gaah har aldrig sett fram emot att sluta skolan så mycket som nu. Jag är så glad att jag faktiskt har en tid framåt planerad, tycker synd om er stackare som fortfarande inte har något bestämt.. förstår eran ångest!

Men nej nu är det faktiskt sovdags.. måste va pigg och allert till musikalen imorgon.
Sov sött :)


Kommentarer
Postat av: Lixy

Får jag fråga hur länge du bloggat?

2010-03-31 @ 19:59:12
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0