14/5 Fredag

God morgon damer och herrar. har precis vaknat, men det är bara för att jag har sovit så jäkla dåligt. Har legat och lyssnat på åskan hela natten, sen har min granne slagit i väggen hela morgonen från åtta. och eftersom våra väggar är väldigt tunna så hörs det mycket väl in till mig.. jag som till och med ligger med huvudet mot den väggen, kul!!  Och den jäveln håller på än.. vad fan är det han spikar upp egentligen?
Idag är det mulet väder, usch vart tog solen vägen? Får väl sitta inne och plugga hela dagen då (som om det kommer hända) Skulle egntligen haft lite mysigt med några strängnäs folk idag men ingen hade ett ledigt hem så vart inget. Jävligt trist med tanke på att vi har pratat om den här kvällen sen i sommras.. får väl se om det blir nästa helg istället.
Nu ska jag torka av håret, har precis duschat, sen är det dags för lite frukost i magen.
Tjooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0