19/5 Onsdag

Goddag, nu har jag precis kommit hem. Skulle haft arbetsmiljö och säkerhet egentligen men nu vart det inställd pågrund av politik skiten i aulan.. men det struntade jag i och åkte hem istället. Hann gå lite på stan och shoppa lite grejer innan bussen.. inte bra för mig att gå själv på stan, eller åtminstånde inte för min ekonomi.

Kulturen var rätt rolig idag, eller jag och dannie hade rätt kul iaf, haha.
Det värsta är att jag inte alls kan sitta still längre, måste vara för att jag har för mycket ledigt.. så fort jag ska sitta still så börjar det kittlas i benen och så får jag en kissnödig känsla, jättejobbigt! har inte kunnat sova på två nätter nu bara för det.. kan inte ligga still, omöjligt.


Har vi inte en viss charm ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0