3/5 Måndag

Sorry att första inlägget blir så sent men jag har mått skit och har inte orkat lägga upp ett inlägg då.. men här kommer en liten sammanfattning om dagen.
Det började ju med den där brandutbildningen som faktiskt var asbra (berättar mer sen), sen blev det en lång håltimme så elin och jag passade på att sola. Efter det så gick allt bara nedför för mig, mitt huvud började bli jätttetungt och hostan blev värre. Och eftersom sista lektionen var dans och jag ligger så mycket efter så var jag tvungen att gå dit ändå, även fast jag bara satt brevid och kollade hela lektionen.. Mår fortfarande dåligt så tänkte faktist gå och lägga mig snart, har inte pluggat något alls inför provet imorgon men struntar jag i nu, kan verkligen inte öppna boken. Borde kanske äta något innan jag lägger mig med, har inte käkat sen lunchen i skolan, men mat är faktiskt inget som lockar just nu.
Så nu ska jag vila mig och hoppas på att jag mår bättre imorgon, måste ju öva inför talkören vi har på onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0