dagen

jag la plugget på hyllan idag, har inte gjort ett skit, men förvånadsvärt mår jag inte dåligt över det heller.
Har istället solat, tagit en långpromenad med hunden och nu ska jag snart beställa pizza. Är egentligen inte sugen på mat men något måste man väl äta. Blir aldrig hungrig under varma dagar som dessa, värsta bra dieten egentlgien, haha.
Känner mig väldigt seg och tung i huvudet av all sol så ikväll blir det att sitta framför tv:n och äta godis. Ska kköpa med mig lite djungelvrål hem när jag ska hämta pizzan sen.  MUMS!

Solen verkar vara påväg att försvinna nu också, ser rätt mörkt ut på himlen, kanske är regnet påväg?  Det får gärna regna ikväll och inatt sålänge det är fint imorgon :)

kolla in denna snygga bild jag hittade på datan, funderar på om man kanske ska ta och införskaffa sig ett par sådanna skitsnygga brillor?

Kommentarer
Postat av: Elin

Behövs inte, du kan få låna dom ;)

2010-05-21 @ 18:06:36
Postat av: emlanpemlan

gillar brillorna!! ;D haha men vi ska ha dejt i helgen! de har jag redan bestämt ;) puss på rej <3

2010-05-21 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0