dagen

Denna dag har faktiskt varit en väldigt bra och härlig dag. tyckte det var skönt att komma till skolan (har alldeles för mycket tid hemma) och få träffa lite folk. Började med projektmöte där vi fick utvärdera och disskutera processen, var bara lukas och jag som dök upp men var rätt skönt (inget illa menat mot er andra). Sedan vart det att kolla in arbetsförmedlingen och deras grej om norge. Men efter mycket letade på stan med gabbe så hittade vi tillslut dit, men då hade de slutat för länge sen.. typiskt! Provet gjorde jag också, gick helt okej!

Kulturen slapp vi och fick istället gå till komvux aula för att lyssna på nått parti.. inte för att det var så mycket bättre, gillar inte politik! men efter det vart det glass (har fått en ny glasskiosk precis brevid skolan, great!) och plugg på biblioteket. Fick inte mycket gjort, skrev en mening på min uppsats, haha duktiga jag!
Sen dans som jag inte alls är pepp på med tanke på att de håller på med en dans som jag inte alls kan pågrund av att jag missade så mycket när vi hade musikal. Så fick mest sitta och titta på när vi inte gjorde Waaking-dansen, vilket inte är ofta!
Sen hem, titta Vänner och äta jordgubbar!

Föresten, har ni märkt det grymt fina vädert? älskart!

dannie ser ut som Amir - gaybloggaren med way to mycket idomin! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0