dansen avklarad

Nu är jag hemma igen. Dansuppvisningen gick megabra faktiskt, var skitkul och ville bara ut igen! Det är verkligen något jag kommer sakna efter studenten, att få stå på scen, det är ju så jäkla kul! Man får en sån kick :)
lite synd att jag inte kunde bevisa för elin att jag faktiskt kan dansa waacking nu bara. Vårat nummer var bland den sista och elin den jävlen smet iväg i pausen för att hinna med sitt tåg. (hon påstod att hon var tvungen att vänta länge och ensam på sitt tiotåg då, tss bullshit, jag fick stå själv utanför mcDonalds till tio! inte helt fel dock, en assnygg kille kom fram och ville låna mobilen. klart han fick det, haha!)

Efter uppträdandet åt jag korv med pappa. hahahha korv med bröd - korv med pappa, haha fattar ni? (inte så kul jag vet!) sen begav vi oss hemåt där en lönecheck väntade på mig. hela 2102,50 kr tjänade jag av att jobba tre dagar, me like!! Så imorgon kommer dessa pengar vara slut igen!



Kommentarer
Postat av: Elin

Men VAFAN DÅ! Du kunde jag ju ha stannat! tro vad du vill men jag ville faktiskt riktigt gärna se på det som var kvar! filmade nån? jag skulle gärna vilja ha det där beviset ;)

2010-05-26 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0