får bli dagens sista inlägg.

imorgon måste vi hurra och säga grattis till en som jag har en mycket nära relation till. (elin, du skulle bara våga avslöja!) men det får ni veta imorgon. Nu är det snart dags för true blood som varje onsdag. Förra veckans avsnitt var faktiskt väldigt spännande så man måste ju se vad som händer. Är egentligen lite jobbigt med serier som man måste se varje vecka för att fatta något.. det var anlednignen till varför jag slutade titta på Lost. Jag missade ett avsnitt en gång sen var jag helt lost (hihi)
Morgondagen kommer bestå av en promenad med emelie (hon vill ha skvaller från kryssningen) och plugg. Hoppas på fint väder så man kanske kan sitta ute och plugga, hade vart mysigt.
Nej nu ska jag allt koka mig en kopp te till, hörs imorgon mina damer och herrar!



Jag skulle fan va snygg som batman.. får kanske bli i nästa batman-film.
Fatta mig i mask, cape och mörk röst, det skulle ni allt gilla va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0