färdig fixat

Nu har jag packat väskan tills imorgon, kläder är bestämda (blev tvåan, var den jag funderade på från början, plus att det var enklast att dansa i!) och så har jag kastat ner smutstvätt och hängt in den rena tvätten. Märkte nu att en dammsugning av rummet skulle inte vara helt fel men klockan är ju elva snart så gör det nog imorgon om jag orkar..
Kläder till morgondagen har jag tagit fram, jag har duschat, tvättat bort sminket, borstat tänderna och satt på mig favorit-mysshortsen! jag är redo att inta sängen med andra ord!

favoriterna - 99kr kappahl

PS. Jag har bestämt mig för att inte äta något onyttigt fram till studenten!! Är bara ca två och en halv vecka men ändå tror jag helt klart att jag behöver hjälp, så jag ber er snällt att hjälpa mig genom detta!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0