gah!

Nu har det varit mycket på en gång, fick nyss reda på att vi ska ha nån slags brandövning imorgon med arbetsmiljö och säkerhet. Är man ledig i två dagar så missar man tydligen en hel del. Men nu har man fått sms av varenda kotte i klassen tror jag om vart och när vi ska ha det, alla har haft lite smått panik tror jag. Men nu har vi listat ut vart det är och vilken buss man måste ta, puh!
Det jobbiga är att min vanliga sovmorgon när jag kan ta elva bussen in byts ut mot sju bussen. Jag hade verkligen sett fram emot en sovmorgon, men icke sa nicke, vi ska istället få lära oss hur man sätter eld på varandra på rätt sätt!
Men nu har jag äntligen lugnat ner mig och kan andas lite, men popcorn vart det ju inte, det fanns det ju inte tid till (hann inte ens smörja in benen efter duschen)... Så nu är det väl bara att säga god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0