God morgon?

Idag skulle vi haft en lektion vid två. Jag skulle tagit ett-bussen in men jag försov mig och vaknade kvart i, kroppen måste velat ta igen all sömn.. gick liksom och la mig elva igår och somna direkt.
Men men, det var bara nutida konst lektionen jag missade och vi ska inte ha något mer i den kursen, allt vi kommer göra på lektionerna nu är att titta på film. Så jag kan lika gärna stanna hemma och plugga, för det måste jag verkligen göra idag. Man har ca två veckor kvar att lämna in arbeten och göra prov. Och jag har två prov och tre uppsatser kvar.. hatar att alla lägger allt sista veckorna :(
Men snart ska ni få se bilderna från kryssningen och så också.. datan dampar lite men snart lär det nog funka.
Nu ska ja käka min frukost som består av en banan, är inte alls hungrig. Åt ingen mat igår heller, fick inte ner något.  (mådde lite illa då, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0