Godmorgon

sitter i skolan.. alldeles själv! Skulle haft projektmöte nu vid tio men verkar som alla ska skita i det eller så är de sjuka. och eftersom det var viktigt att alla var närvarande så lär det väl inte bli något. Så jag kom väl in till skola för att ha 4 timmars håltimme med andra ord.. kul! Tur att jag har datorn med mig idag då, ska försöka få lite gjort på min uppsats.
Vid tio så börjat den där informations grejen också för dom som ska bo och jobba i norge, ska se om jag lyckas få med någon som kan följa med och kika in det.. tror inte det kommer ge så mycket men man vet ju aldrig. Fick ju svar av lägenhetssnubben igår också och han behöver ett svar nu om vi vill hyra den eller inte.. tydligen många som är intresserade (förstår jag!) så har lite panik nu. Kan på ett sätt inte bara chansa, men samtidigt vill jag gärna ha den. Den är ju underbar!! ska ta ett snack med pappa och se vad han säger..
Men aja nog snackat.. ska väl sitta kvar här och vänta på att lärarna dyker upp så jag kan säga att det inte kommer några.
men ha en bra måndag folk, puss!
P.S Fint väder ute!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0