guten morgen

hejhej, nu har jag precis duschat och ska käka frukost tänkte jag.. ska till till skolan förens vid två, vi ska endast ha klassråd och det tycker jag vanligtvis inte är så viktigt men nu ska vi prata om studenten så är nog bäst att man dyker upp!

Förlåt för att jag inte uppdaterade så mycket igår men efter inlägger med åskan så drog jag in till stan för att ha dans, sen när jag kom hem vid sju så somnade jag direkt och har sovit fram tills nu.. hela 16 timmar, shit!!!! Men har ju inte sovit på två nätter nu så kanske tog igen det.. skönt var det iaf! :)

Men nu måste jag ha nån mat i mig.. har ju inte helller käkat på de där 16 timmarna, mig mage svälter!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag började nästan bli lite orolig att du hade blivit kidnappad eller nåt :P

2010-05-20 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0