hår överallt

Jag skulle behöva en riktig storstädning av mitt rum (och hela huset). Eftersom Kajsa tappar vinterpälsen nu så ligger det hårtussar överallt! Mina kläder, maten, lakarnen, allt är fullt av hår. När jag ska torka mig efter att ha duschat blir hela kroppen svart av allt hår, så illa är det.. och då skojar jag inte!!
Det är så äckligt och irriterande att det är hårt vart man än går, men känns samtidigt rätt onödigt att städa för att två minuter senare ser det likadant ut.
Sen är ju mitt rum oftaste stökigt ändå men detta hår gör ju verkligen inte saken bättre..

såhär ser hela mitt täcke, mina kuddar och mitt lakarn ut.. mysigt att sova med eller hur?


golvet är fullt med hårtussar.

Någon som känner sig manad att komma hem till mig och kliniskt städa hela vårat hus? (du kan få typ en tia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0