hemma

Tidigare idag så bestämde jag och elin oss för att köra på solarium istället, solen verkade ju inte vilja titta fram. Men det var det värsta jag varit med om, fyfan vad varmt det var. Trodde jag skulle dö där inne, man kände verkligen hur det typ fräste om en. Hela tiden låg man och drog på fläkten mer och mer, ohc stirra på klockan som inte alls verkade vilja så något snabbare. När de väldigt långa 20 minuterna var klara så rann svettet som ett vattenfall, usch! Men aja aldrig mer där säger jag. Nu har vi iaf solat fyra gånger inför kryssnignen, har tagit lite grann så det får duga.

Nu borde jag sätta igång och plugga inför provet imorgon. Skulle börjat direkt när jag kom hem hade jag tänkt men jag borde listat ut att det skulle ju inte hända med tanke på att jag var astrött. Men nu har jag vilat lite så nu måste jag fasiken ta mig i kragen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0