lägenhet

var inne på Finn.no nyss och kolla om de hade fått in några nya lägenheter i norge och jag hittade en som skulle va perfekt för elin och mig. Vill vill ha en lägenhet med två sovrum och det hade denna och den kostade 12 000/mån. Och med tanke på hur fräch, centralt och snygg lägenhet va så är det väldigt billigt tycker jag. Vi båda har räknat med att vi får betala runt 11 000 kr för en lägenhet där eftersom det är svindyrt. Sen är första inflyttningsdag 26 juli och det passar rätt bra, vi hade ju tänkt åka nån gång i augusti så!
Men kolla in dessa bilder på lägenheten..

vardagsrum

sovrum 1

sovrum 2

vardagsrum och sovrum

kök

badrum

utanför

JAG VILL HA JAG VILL HA JAG VILL HA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0