och så var jag här igen..

på nått sätt lyckas jag inte hålla mig borta. Det är svårt!!
men det är så otroligt varmt ute, kommer få solsting, även fast jag dricker vatten HELA tiden! Så man måste in och svalka av sig lite ibland.
har precis ätit sill-lunch med far min. det är hans favoritlunch, tror nästan han äter det varje lördag om han är ledig. Och eftersom jag tycker det är helt okej (tycker mest om gräddfilen) så gör ju jag självklart honom sällskap, lite far och dotter tid liksom! :)
nej nu tror jag han saknar mig lite, måste dra! Ha en fin sommardag. (Ja nu är det tamefan sommar!!!!! Gillar!)

Kommentarer
Postat av: Liiv

trevligt med lite far och dotter tid :)

2010-05-22 @ 14:41:31
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0