packar..

.. är det jag håller på med just nu. Är väl så gott som klar nu, däremot har jag inte riktigt bestmt vad jag ska ha på mig än, har två alternativ linnen med mig så! Och sen får jag släpa mig med ett par extra skor för att elin ska låna.
Men jag stör mig mycket på att man inte kan packa ner allt idag, typ smink, tandborste och hårgrejer kommer jag ju använda imorgon ocskå så det får jag vänta med att packa ner.

Det har inte riktigt kommit ner i väskan än..

Nu är jag för övrigt riktigt taggad, sitter och lyssnar på lite pepp-musik, bästa sättet att bli pepp inför en fest. Men fan vad kul det ska bli!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha sorry att du måste släpa på skorna :P

2010-05-08 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0