promenad

Jag känner så jättegärna för att ta en promenad i det fina kvällsvädret. Blev ju inte regn trots allt!
Men det är ju inte så värst kul att gå själv. Emelie dissade mig för sin mamma och Sex and the city, fyfan! Linn mår inte bra och Sara är nog säkert inte ens hemma. Vid sånna här tillfällen önskade man att man hade haft bättre komtakt med förra klassen.. umgås ju inte med några människor i Malmköping längre.

Någon vänlig själ som vill komma till mig och ta en promenad?,, jag kan erbjuda sovplats, brevid mig då såklart! ;) haha


Är det inte lockande att komma lite närmare denna person?

Kommentarer
Postat av: filippa

HAHAHAHAHAHAHAA DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG PETRA!!!

2010-05-22 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0