skitlördag

Jag känner på mig att detta inte lär bli en rolig kväll. Är svintrött, har tråkigt och har precis fått ont i magen (eller känns mer som i äggstockarna, om man nu kan ha ont där?!)
Nu har jag också blivit hit tvingad av Elin för att hon inte orkade prata med sig själv längre, ibland är man bara tvungen att ställa upp. Nog för att jag inte hade något bättre för min men ändå, snäll av mig!  haha.
Inte ett skit är det på tv och jag är mega sugen på tacochips och dipp.. men tror ni att jag orkar gå till affären eller?? NÄÄÄ!! usch, vill bara att det ska bli söndag så man kan få ha lite kul.
Hey vad deprimerad jag låter, men vafan man måste få va det ibland också!!

MEN DÖÖÖ!! har jag lust att säga till allt och alla just nu, men jag vågar inte för Elin säger att jag låter som en överklass-fjortis då.. vilket jag för övrigt INTE gör!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0