sökt lägenhet

Ja det har jag hållt på med nu i några timmar känns det som. Har hunnit med att söka en tre-fyra stycken kanske, plus att elin har sökt några också. Nu borde vi fan lyckas få en tycker man.. fast just nu är nog faktiskt jobbet viktigast att få, men det är inte lätt att söka via internet kan jag säga. Jag skulle vilja åka ner dit nu nån gång innan sommaren och gå in i en affär och fråga om jag kan få jobb där i augusti.. sen ska dom ju jättegärna vilja att jag jobbar där också, alla ba älskar mig så de slåss om att få mig att jobba på deras jobb. Plus att någon snäll kotte erbjuder sig att låna ut sin assnygga lägenhet till mig och elin för ynka 2000 i månaden eller nått.
haha nej drömma går ju, just nu för tillfället känns det drömmen riktigt långt bort :(

nu tänker jag dissa elin på msn och poppa mig några popcorn och sätta mig framför tv:n
God natt, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0