soligt my ass!!

Idag slutade jag tidigt och gick då och solade solarium och sedan gick jag lite på stan, hittade självkart lite grejer så kan berätta om det sen.
När jag kom hem runt ett-tiden så hade jag planerat redan igår att jag skulle sätta mig på trappen med plugget och sola benen. Och när jag kommer hem så är det ju soligt så jag slänger på mig shortsen och sätter mig där, cool som jag är i mina brillor. Men sen då jävlar bestämmer sig solen att gå i moln :O Tre minuter hann jag sitta med solen i ansiktet. Och jag kan berätta att det är fan inte skönt när det är skugga, blev riktigt kallt. Men jag sitter kvar där ute med hoppet om att solen åtevänder men det ville den ju inte.. tillslut kommer mamma och säger att jag måste gå in så jag inte bli mer sjuk och inte kan åka på kryssningen på söndag. FAN JÄVLA VÄDER!!
Ursäkta mitt språk men blir så irriterad när man sitter där med hoppet uppe och så går soljäveln i moln!!!!
OGILLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0