söndag

idag är det söndag som ni alla säkert vet, och det betyder ju att det är mors dag!! Mormor ska alldeles strax komma över med tårta, jag som är nyttig och allt. Men en liten bit skadar ju inte, man måste ju vara snäll och smaka nu när hon väl anstränger sig och köpa en, haha.
Har bett mormor gå vägen förbi affären och köpa lite lotter till mamma också, jag är ju inte en så bra dotter så jag glömmer ju självklart bort att köpa någonting. Men då är det tur att det finns lotter (och en mormor), en bra plan B liksom.
Men nu hoppas jag inte att alla är som jag och glömmer bort, hoppas ni köpt något fint till era mammor! :)


en väldigt charmig bild på mamma, här visar hon sin vackraste sida! hahaha

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha oh ja! jag har varit jättesnäll mot mamma. Kom på att det var mors dag typ klockan två, då sa jag "grattis på mors dag". Generöst va? ;)

2010-05-30 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0