torsdag

hej svejs. har inte uppdaterat på hela dan men har helt enkelt inte orkat.
Hade endast klassråd idag och det är grymt jobbigt med tanke på att våran klass kacklar i munnen på varandra hela tiden! Men nu är åtminstånde det mesta med studenten bestämt,,skönt!
Efterråt gick jag och köpte kavajen, som jag  har längtat! jag är sån att ser jag ett plagg jag vill ha måste jag bara köpa det, likadant med allt möjligt, orkar inte vänta, vill ha det NU NU NU!! Men nu är den iallafall hemma, välkommen till familjen kan vi säga! (bild kommer upp snart)

Nu ska man väl kanske ta och börja på den sista läxan.. orkar egentlgen inte men fatta skönt när det är över? får tänka positivt, eller som Peter Pan säger: think happy thoughts!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0