fredag.

Idag är det äntligen helg (ja jag räknar fredag som helg, vem gör inte?!) Konstigt nog är det skönt när det blir helg även för oss arbetslösa som inte ens har koll på vilken dag det är.
På tal om arbetslös så sökte ju jag kanske runt 5 jobb igår och har redan fått svar på två. eller inte svar som ja eller nej utan "vi har tagit emot ditt mejl vi hör av oss om en tjänst blir ledig blabla." Egentligen inte ett svar man vill ha, man vill ju höra Vi älskar dig snälla jobba för oss.. eller typ! men ett svar uppskattas åtminstånde mer än inget alls. Veromoda skrev faktiskt att jag verkade väldigt intressant och så undrade dom vilken stad jag helst ville jobba i. Jag skrev självklart eskilstuna eftersom det är närmast men eftersom det säkert inte finns nån ledig tjänst där drog jag till med helsingborg, malmö och lund också. Jag gillar skåne och eftersom jag känner folk där är det nog inte omöjligt att fixa boende där tillskillnad från göteborg som jag mer än gärna hade jobbat i..
Men nog snackat om jobb!!!

Vi drar till med en låt idag också, denna har ni alla säkert hört och den är ju så bra. Jag brukar springa till den för den peppar till rejält!
Could it be you - H*wood

Ikväll blir det fredagsmys! :D
PUSS

såhär kommer troligen jag se ut hela dagen.. fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0