100913

Idag har det varit fullt upp hela morgonen.. önskar jag att jag kunde säga! Men det har det ju självklart inte varit. Ställde klockan på nio och var påväg att gå upp, men då vart det att jag stängde av klockan och tänkte att jag gick upp och gjorde frukost medans jag egentligen låg kvar i sängen och sov. Vaknade igen elva och gick då upp och gjorde mig lite frukost.
Siiter just nu och bränner några filmer faktiskt, märkte imorse att några av filmerna jag har faktiskt bara är 700MB, perfekt ju! :)

Sen ska jag försöka ta mig ut på en joggingtur igen, regnar just nu men det kanske slutar om ett tag. Tror vi får gäster ikväll också eftersom mamma fyller imorgon men då är hon inte hemma.

Men ja.. åter till arbetet som man brukar säga..
PUSS

eftersom jag nu sitter här med fettigt och äckligt hår (onödigt att duscha eftersom jag snart ska ut och springa) så bjuder jag på denna OTROLIGT charmiga bild istället! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0