arbetssökande.. inte arbetslös!!

okej det där mötet var rätt trevligt men jag hade glömt min enda uppgift och det var att välja en caoch, och det var ju därför jag skulle tillbaka. haha så jäkla klantigt!! (Jag tror seriöst att det är något fel på mitt närminne) Men nu ska jag iaf välja mig en och sedan maila in det innan onsdag och det ska jag väl förhoppningsvis lyckas med. Han frågade lite vad jag ville göra vad jag hade pluggat osv och det verkade som han gillade mig. Han tyckte det var dåligt att vi som gått estet inte får mer uppmärksamhet, många tänker att vi inte kan något men vi är dom som har lättast att hantera stress och att jobba i både grupp och självständigt för det får vi liksom öva på..och det fattade han tack och lov. Om han nu bara kunde föra det budskapet vidare till resten av världen! haha.

Min bror var på arbetsintervju idag också och fick självklart jobbet. Han kommer tjäna väldigt bra och det är ju kul för honom men nu känner jag mig väldigt misslyckad. Så jag har nu suttit och skickat runt mitt CV till massa affärer som inte ens söker hjälp.. men kan väl inte skada att visa lite intresse :)

Aja ska väl fortsätta med det ett tag till!!
PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0