att jag inte kan hålla i pengarna..

Nu är det så att jag följde med min mamma och hennes kompis till en affär som heter SeFinUt här i köpingen för de hade, vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men de hade en kväll då det var rea på allt och så bjöd de på goodie-bags och vin, cider , tilltugg osv.
Det är en rätt mysig affär men kläderna är inte riktigt min stil och så är det rätt dyrt. Däremot har de ofta rätt snygga skor, väskor och smycken. Jag föll ju då för en sak som kostade 550 kr!! och jag gillade den så mycket så jag köpte den ju såklart. (fast fick den för 429 pågrund av rean och sen hade jag några kronor kvar i presentkosrt). Fast jag bryr mig inte om att det var mycket pengar för mig (måste verkligen spara ju!!!) för jag älskar den, SÅ SNYGG!!


min påse och den lilla goodiebagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0