en riktigt glad ung flicka!!

Nu har jag kommit hem från Eskilstuna och min brors tatuering blev faktiskt riktigt snygg, ska se om jag lyckas få den på bild snart.
Mamma och jag beställde också tid för en varsin tatuering (ja hon ska också tatuera sig, en sen 40-årskris? ja jag vet inte! Men psst, säg inget det är en hemlis!) Redan den 14:e blir det av och den kommer kosta 700 kr. Men jag fick reda på att mor min bjuder på denna, TACK!
Sen när vi kommer hem har jag också fått post.. JA MIN RING HAR KOMMIT!!! Och den är perfekt, älskar den. Har nu målat stenen lite så inte den faller av.

Jag är iaf en riktigt lycklig flicka just nu, både tatuering och ringen på samma dag.. mer perfekt kan det inte bli!


så här känner jag mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0